2013年9月26日 星期四

【神】培養生活中的愛,為你打開各種奇蹟與祝福的大門!

As you turn to Me and cultivate love in your life you open the door to miracles and blessings of all kinds. The blessings that matter most to you are the changes in your own mind, the change in perspective, the changes in thinking and attitude.

隨著你轉向我,培養生活中的愛,你打開了各種奇蹟與祝福的大門。對你來說重要的祝福就是你頭腦中的改變,觀點的改變,思考和態度的改變

The gift of forgiveness is a powerful blessing for you.

寬恕的禮物對你來說是一個強大的祝福


Learning to forgive is a miracle.

學會原諒是一個奇

Learning to let go is a miracle.


學會放下是一個奇

Do you see how much better your life is as you learn to let go of your anger? Do you see what a burden it is when you judge yourself or others? Do you recognize how much happier you are without harsh judgments?

你有看到隨著你學會放下憤怒,你的生活變好了嗎?你有看到當你評判自己或者他人,負擔是什麽嗎?你有看到沒有了嚴厲的評判,自己有多開心嗎?

I give you My Love. There is no blessing you could ask for which is more important or more powerful than that. There is no earthly thing which matters half as much as that. If you have My Love, and you do, you have what matters most in the world.

我給予了你我的愛。不再有任何你會請求的祝福,因為沒有比這還要重要與強大的祝福。塵世中的一切都沒有它一半地重要。如果你擁有我的愛,你確實是,你就擁有了這個世界上最重要的東西。

Now, remember My Love. Accept My Love. Bask in My Love. Feel the warmth and power of My Love washing over you. Let Me dissolve the hurts that you have carried for so long. Let Me lift you out of sorrow and grief. Allow Me to lift your burdens. You don't need to carry them anymore. You never really did.

現在,憶起我的愛。接納我的愛。沈浸於我的愛。感受我的愛沖洗你的溫暖和力量。讓我溶解你長時間攜帶的傷痛。讓我將你從悲傷和痛苦中舉起。允許我舉起你的負擔。你不再需要攜帶它們了。你真的不再需要。

Let go of the past. Let go of your mistakes. Let go of the mistakes of others. These things are burdens that you do not need to carry. Instead of these burdens carry the lightness of My Love. Be filled with lightness and with joy.

放下過去。放下你的錯誤。放下他人的錯誤。這些都是你不再需要攜帶的負擔。與其攜帶這些負擔不如帶上我愛的輕盈。充滿輕盈與喜悅。

Let go of shame and of blame. These things do not serve you. My Love serves you. A heart full of joy serves you. A heart overflowing with love and with gratitude which looks at all of life as one big blessing serves you. A heart at peace, content, which knows the richness and fullness of My Love serves you.

放下羞愧和指責。這些東西並不為你服務。我的愛為你服務。一顆充滿喜悅的心為你服務。一顆充滿愛與感恩的心為你服務---把生命中的一切都視為服務於你的一個大祝福。一顆處於平和、滿足的心,知曉我愛的豐富為你服務。

Let go of that which does not serve you. Let go of those old thoughts and feelings which were a burden. Be unburdened now. Feel My Power washing over you dissolving those old patterns of thought. Feel My Love transforming you.

放下不再服務於你的。放下舊的想法與感覺---都是一種負擔。現在卸下負擔。感受沖洗你的力量(我的)溶解那些舊的思維模式。感受轉變你的愛(我的)。

Be lifted up now. Allow Me to lift you. Accept My Power and My Presence. Accept the love that I give you. Accept the blessing that I give you.

現在被舉起。允許我舉起你。接納我的力量和存在。接納我給予你的愛。接納我給予你的祝福。

Each and every day I bless you and every day you rise higher.

每一天我祝福你,每一天你上升地更高

Feel your burdens falling away one by one.

感受負擔一個接一個地消失

Feel the natural lightness of your spirit.

感受你精神自然的輕盈



原文:http://lightworkers.org/channeling/188901/channeled-0925

通靈:Heart Song Meditation
翻譯:Nick Chan

沒有留言:

張貼留言